tisdag 8 september 2009

Bord och stollar




Pappa här.

Kul att se att mamma skriver ett inlägg, passa på att läs det, för det lär väl dröja ett par månader innan det blir fler. Nej men skämt åsido, mamma är fin, han bloggar kanske inte regelbundet, men han är fin ändå. Super.

När jag sitter här på kontoret och försöker få ihop någon form av plocksida med skidutrustning och har jag det rätt bra. Med tanke på att jag sitter och surfar runt på olika extremsportsiter och letar kul prylar så kunde man ju tro att jag lyssnar på skatepunk, Jack Jonsson eller Jason Mmfrazzzz.

Icke då. Jag lyssnar på Round Table Knights edit av Grounded som mamma postade igår. avgör själv vilken ni gillar bäst

Style of Eye - Grounded (Round Table Knights Edit)
(zippyshare)

/pappa

3 kommentarer:

  1. Förtal! Jaja, din låt är ju bara en blek kopia.

    /mamma

    SvaraRadera
  2. Såja farsan, ta lugnt nu. Vi vet nog alla vad du egentligen lyssnar på när ingen annan hör..

    SvaraRadera

mamma&pappa's Fan Box

mamma&pappa on Facebook