söndag 13 september 2009

Helgrapport



Pappa här.

Lång helg måste jag säga. Har i princip bott på Berns. Sällan lyckas dock så mycket hända på en och samma gång:
- Style of Eye levererade en grymt set på 2.35:1 i lördags.
- Jag valde att lämna mina tillhörigheter på McDonalds.
- Jag har gjort av med otroligt mycket pengar på sprit, cigg och taxi.
- Jag och mamma har dansat till Pondo i ett nedsläckt kontor tillsammans med 2/3 av Audiostalkers.
- Vi har fått en liten försmak på Audiostalkers-Jimmys nya grej som låter otroligt grymt, håll ögonen öppna här efter mer av det.

Tack alla som var på Berns i torsdags förövrigt. Sjuuukt skoj, hösten kommer bli fin så fin så fin.

Fattar inte riktigt grejen med det här nya "funky" som det joddlas om. Det är typ dubstep fast lite bättre. Lyssna själva. Snodde den här från Curb Crawlers.

Major Notes - Holy Ghost(zippyshare)


/pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mamma&pappa's Fan Box

mamma&pappa on Facebook