måndag 7 september 2009

Linus Eklöw, snuva och knull-tips.



Sitter på kontoret och lyssnar på Perikles samtidigt som jag håller på med en varumärkespositionering, vi skall försöka profilera om oss lite. Har för övrigt gått och blivit väldans förkyld efter Lund-vistelsen..

På torsdag är det dags för mamma&pappa att tillsammans med Intergalactico-grabbarna William Hamilton och Leo Forssell kicka igång torsdagarna på Berns, 2.35:1.

Tänkte skriva några rader om Style Of Eye, vet att det inte är jättefärskt men när jag hörde Grounded för första gången så blev jag lite kär. Så då tänkte jag researcha lite för att få lite kött på benen; Flashback såklart. Söker på Style Of Eye, testa själva.. och får upp knull-tips som ett av de första ämnesalternativen..?

"nuno" skriver:
"Har ni några bra knull-tips som man kan överraska frugan med?
Jag menar inte Malena Ivarsson-stuket ("tappa upp ett härligt skumbad" eller "duka med räkor, levande ljus och vitt vin"). Jag är ute efter handfasta råd när man väl hamnat mellan lakanen, typ "stoppa in en mums-mums i kussimuffen" eller "smörj in bröstvårtorna med currysås"."

Försöker frenetiskt att söka igenom alla sidor efter ngnting som har med Style Of Eye att göra, men icke.. När jag söker på style på alla olika sidor så är det enda jag får upp:

"Dirty Sanchez skriver:
A time honored event in which while laying the bone doggy-style, you insert your finger into her asshole. You then pull it out and wipe it across her upper lip, leaving a thin shit mustache. This makes her look like someone whose name is Dirty Sanchez." (!)

Nu har jag inte tid för mer skriverier så ni får nöja er med detta, sorry. Men ni får ju såklart Grounded.

Style Of Eye - Grounded (Zippyshare)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

mamma&pappa's Fan Box

mamma&pappa on Facebook